Klachten bij DAMPR

 

 

 

 

 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). We streven naar prefectie. Indien u onverhoopt niet volledig tevreden bent met een product wat door ons geleverd is, of over de afhandeling van uw bestelling, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk met ons contact op te nemen. Dit kan door een email te sturen naar info@dampr.nl of per brief naar bovengenoemd postadres.
Wij zullen onze uiterste best doen om het probleem of mankement zo snel mogelijk op te lossen. U kunt uw klacht op de manier melden welke u het beste lijkt: per telefoon, email of brief.
Wij vragen u uw klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven en tevens het ordernummer erbij te vermelden. Wij zorgen er te allen tijde voor dat uw klacht uiterlijk binnen 5 werkdagen is opgelost.