We staan u graag te woord

Voor al uw vragen kunt u ons op de volgende manieren bereiken:

E-mail
info@dampr.nl
 
Het DAMRP team streeft naar een reactietijd van 2 uur. Problemen met orders, facturen, betalingen of retourzendingen worden doorgaans per mail het snelst opgelost.
 
Telefoon:
U kunt onze klantenservice bereiken op het volgende nummer: 085-0160735
Onze klantenservice is geopend op de volgende tijden:

Maandag t/m vrijdag   09.00 - 17.30                                                                                                                                                                    
Zaterdag Niet telefonisch bereikbaar
Zondag Gesloten
 
Belt u met een vraag over een factuur, bestelling, betaling of retourzending?
Wij verzoeken u vriendelijk om voor een snelle afhandeling uw klantnummer en/of factuurnummer bij de hand te houden.

Post:
Uiteraard kunt u ons ook schriftelijk bereiken.

Ons postadres:

DAMPR B.V.
Zuiderhoofdstraat 42
1561AM Krommenie

 
KvK  70215987
BTW nummer  NL858196232B01

Wij zullen altijd proberen zo snel mogelijk met u in contact te komen.
Wanneer dit niet lukt, kunt u uiterlijk binnen 7 dagen een schriftelijke reactie terug verwachten.

Retourzendingen:
U kunt uw retourzending versturen naar onderstaand adres:
 
DAMPR B.V.
Werkmansbeemd 32
4907EW  Oosterhout
t.a.v. Afdeling Retouren
 
Klacht afhandeling:

We streven naar prefectie. Indien u onverhoopt niet volledig tevreden bent met een product wat door ons geleverd is, of over de afhandeling van uw bestelling, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk met ons contact op te nemen. Dit kan door een email te sturen naar info@dampr.nl of per brief naar bovengenoemd postadres.

Wij zullen onze uiterste best doen om het probleem of mankement zo snel mogelijk op te lossen. U kunt uw klacht op de manier melden welke u het beste lijkt: per telefoon, email of brief.

Wij vragen u uw klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven en tevens het ordernummer erbij te vermelden. Wij zorgen er te allen tijde voor dat uw klacht uiterlijk binnen 5 werkdagen is opgelost.
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).